Informacja dotycząca wydawania duplikatów świadectw, legitymacji szkolnych:
Podstawa prawna:
- § Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz. U. z 2019 r., poz. 1700 ze zm.).
- § Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1000 ze zm.).
Osoba ubiegająca się o wydanie duplikatu świadectwa, legitymacji składa w sekretariacie szkoły osobiście lub listownie następujące dokumenty:
- Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa /legitymacji/ (wzór wniosku dostępny TUTAJ);
- Dowód wniesienia opłaty na rachunek bankowy Zespołu Szkół Mechanicznych im. Św. Józefa - nr konta: 65 1240 1154 1111 0010 3578 7359 w wysokości 26 zł – za duplikat świadectwa, 9 zł za duplikat legitymacji szkolnej.
- W przypadku, gdy wnioskodawca nie jest osobą, której dotyczy wydanie duplikatu świadectwa /legitymacji – upoważnienie wystawione przez tę osobę (wzór upoważnienia dostępny TUTAJ).
Wystawiony duplikat można odebrać osobiście w godzinach od 730 do 1530 w sekretariacie Zespołu Szkół Mechanicznych im. Św. Józefa w Białymstoku, ul. Broniewskiego 14, bądź zostanie przesłany na wskazany we wniosku adres listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.