Jak rozmawiać z klientami?

Data dodania: 2018-10-16

11 października uczniowie i nauczyciele uczyli się o zmianach w obsłudze klientów warsztatu oraz tendencjach na rynku motoryzacyjnym. 

Szkolenie "Zbieranie informacji o oczekiwaniach klientów i proponowanie zakresu naprawy w warunkach warsztatu naprawy samochodu" przeprowadzili Marek Sosnowski i Arkadiusz Dyl, trenerzy techniczni działu szkoleń firmy Intercars. Uczniowie pracowali metodą warsztatową odtwarzając sceny rozmowy klient - pracownik biura obsługi klienta. Nauczyciele natomiast poznali zmiany na rynku motoryzacyjnym w zakresie serwisowania aut nowych i starszych oraz wpływu internetu na wybory klientów. Z danych statystycznych wynika jednoznacznie, że największym kosztem w utrzymaniu auta jest paliwo. Wśród pozostałych kosztów wyraźnie rośnie koszt serwisowania aut, co może wynikać z ich awaryjności albo ze stawek stosowanych w serwisach samochodowych.